In loc de introducere...

** Balta Otvesti,pescaria care contine toate ingredientele,pentru ,,masa festiva,, a pescarului pasionat.

**O diversitate piscicola,pentru care cu greu se poate gasi un termen de comparatie,cu o ,,viata de noapte,, care ar putea purta eticheta ,,Balta care nu doarme niciodata,,!

**Pescaria Otvesti,poate satisface toate gusturile,de la cele mai putin pretentioase,pana la cele mai exigente,indiferent de durata vizitei,Baltile de la Otvesti,vor avea intotdeauna ceva de oferit!

**Sa savuram satisfactiile oferite de cea mai nobila pasiune.


vineri, 8 octombrie 2010

Eu , ALFI.

Azi , la balta 2 au pescuit cei mai multi la ,,feeder,, au avut tot felul de momeli cu n'spe feluri de atractanti,boiles-uri,porumb de toate natiile,bineinteles ca au avut si capturi,care mai decare mai frumoase,poze nu am facut nimanui fiindca am lucrat cate ceva toata ziua,dar unii povesteau de cei care au pescuit la ,,feeder,, au avut capturi de crap si de 6 - 7 kg.Dupa ce majoritatea pescarilor au plecat,mi-am facut si eu putin timp pentru pescuit si m-am dus la locul unde stiu ca s-a momit calumea,fiindca cel care pescuise acolo a momit insistent.Am pescuit pana catre seara(app.2 ore),cu momitor clasic,porumb bonduelle tras pe fir de par ...si o mamaliga facuta rapid de mine.Am avut 4 capturi de crap,cel mai mare a avut 4 kg si era oglinda(fara solzi) si un carasel frumos de ....nu stiu cate sute de grame,dar app.650-700 gr.Am facut doar doua poze,un crap de app.3 kg si carasul cel frumos.

Niciun comentariu:

create your own banner at mybannermaker.com!