In loc de introducere...

** Balta Otvesti,pescaria care contine toate ingredientele,pentru ,,masa festiva,, a pescarului pasionat.

**O diversitate piscicola,pentru care cu greu se poate gasi un termen de comparatie,cu o ,,viata de noapte,, care ar putea purta eticheta ,,Balta care nu doarme niciodata,,!

**Pescaria Otvesti,poate satisface toate gusturile,de la cele mai putin pretentioase,pana la cele mai exigente,indiferent de durata vizitei,Baltile de la Otvesti,vor avea intotdeauna ceva de oferit!

**Sa savuram satisfactiile oferite de cea mai nobila pasiune.


sâmbătă, 27 noiembrie 2010

O PARTIDA DE PESCUIT FOARTE REUSITA , LA STATIONAR !!! LA SFARSIT DE NOIEMBRIE !!?

...Dimineata.....latra cainii......ma intreb,oare cine poate fi,ca pescari pe vremea asta rece sigur nu sunt.....!?

OK ! Merg la poarta,un audi rosu nou si foarte frumos,in care stateau tare comod trei domni !

Ii intreb: ,,La pescuit?,,

Ei: ,,DA !,,

,,OK ,,le-am zis, ,,poftiti,,

in sinea mea,imi era tare ,,mila,, de ei,fiindca in aceasta dimineata,a fost foarte,foarte, frig,sincer nu credeam ca vor rezista mai mult de 2 - 3 ore si mai ales,, NU IMI PUTEAM INCHIPUII ,, sub nici o forma ca vor avea ceva captura (mai ales crap!) .

Oamenii....perseverenti,ce mai ,s-au pus serios pe treaba si ......dupa aprox. 2 ore am iesit sa ii intreb care este situatia,

,,2 la 0 , deocamdata,, imi raspunde D_nul NICU....

Sincer??? nu imi venea sa cred,m-am dus direct la cosul destinat pentru retinerea pestilor ca sa ma conving !

Si tot asa,pana la aprox. orele 17.00,au tot pescuit !!!

Desigur au mai fost si cateva ,,rateuri,, insa au facut treaba in sensul ca au prins in taotal 5 crapi frumosi si au plecat foarte bucurosi.

BRAVO,VA FELICIT DOMNILOR !!!

Va urez o seara frumoasa si linistita !

.....Si bineinteles ,,,POFTA BUNA,,, !





9 comentarii:

Anonim spunea...

bv bv felicitarile noastre pescarilor si binenteles gazdelor noastre DMN ALINA SI DL.INCI.....SI NU IN ULTIMUL RAND MODUL CUM AU FOST TRATATI PESCARII NOSTRI(palinca si cafea)...semneaza familia pescarilor perseverenti(DL NICU si trupa lui........DANE SI CUSCRU).......

Alfi spunea...

Multumim frumos pentru aprecieri.
Alina si Iancsi.

Paddy Pike spunea...

Acestea sunt crap mare pentru a prinde şi vă va da o lupta buna, Şi ei sunt în stare bună atare, ci cel mai bun lucru este pentru a vedea feţele de pescari fericit,
Cel mai bun în ceea ce Alfie,
,,, Paddy,,,

Anonim spunea...

Interesant , la ce au fost prinsi pe un frig ca asta , ma cam indoiesc ca la porumb dar....

Alfi spunea...

Pai tocmai asta este,ca si eu am ramas mirata cand mi-au spus pescarii ca i-au prins la porumb cu aroma de scoica si o bilutza colorata in verde(ceva flotant....ma rog pe post de pop-up),bilutza asta o punea intre 2 boabe de porumb.
Eu personal asi fi incercat la momeli vii,pentru ca asa stiam eu ca toamna si primavara,crapii sunt in cautare de mancare si trebuie sa asimileze proteine.

Anonim spunea...

Interesant ce spuneti , intr-adevar pt perioada asta momelile vii sunt mai depret insa as fi curios la pelete... In mod normal acum cum apa este rece cu niste pelete solubile ( cum sunt cele de la Maros) de capsune se prea poate sa se faca treaba foarte buna( in raport cu faptul ca inca crapul merge la porumb )....Oricum la anul cred ca Otvestiul va fi prima destinatie.

Alfi spunea...

Sa stiti ca pescarii care au folosit pelete si mai ales de capsuni,au facut treaba de fiecare data,(insa in perioada in care crapul este activ in totalitate,nu a fost incercat sigur in perioada rece).
Este indicat sa aveti la Dvs. mai multe feluri de momeli.

Alfi spunea...

Asa ca o complectare,(sa nu care cumva sa credeti ca eu incerc sa dau indicatii),eu cred totusi,din cate stiu eu,chestiile dulci sunt pentru perioadele mai calde iar cand se instaleaza frigul,(mai precis cand temperatura apei scade sub 12*C),crapilor le plac momelile mai acre sau cu gust de palinca si bineinteles sa nu uitam ca momeala vie ,,viermisorii,, pentru ca sunt plini de proteine,iar crapul cauta in toamna asemenea mancaruri.
Feederul si nadele preparate pentru feeder,care au continut de TTX si BETAINA si/sau in continut se mai adauga si viermisori,fac treaba cea mai buna,crapilor mari le plac astfel de chestii.
Daca va hotarati sa treceti pe la noi anul viitor,va asteptam cu drag.
O zi frumoasa in continuare.

Alfi spunea...

Yes, it is, carp fishing in Europe is very popular ..... I have a saying ....
,, The carp Slager,is in Europe,,!
Thanks for the comment and wish you a beautiful evening.

create your own banner at mybannermaker.com!