In loc de introducere...

** Balta Otvesti,pescaria care contine toate ingredientele,pentru ,,masa festiva,, a pescarului pasionat.

**O diversitate piscicola,pentru care cu greu se poate gasi un termen de comparatie,cu o ,,viata de noapte,, care ar putea purta eticheta ,,Balta care nu doarme niciodata,,!

**Pescaria Otvesti,poate satisface toate gusturile,de la cele mai putin pretentioase,pana la cele mai exigente,indiferent de durata vizitei,Baltile de la Otvesti,vor avea intotdeauna ceva de oferit!

**Sa savuram satisfactiile oferite de cea mai nobila pasiune.


sâmbătă, 8 octombrie 2011

Crapi frumosi capturati la boiles-uri.


Captura de miercuri 05.oct.2011.
Instalatie relativ simpla , plumb , saculet de PVA umplut cu peleti si boiles-uri trase pe fir de par.Partida de pescuit destul de scurta aprox. ...


3 ore , inceputa dupa pranz , destul de tarziu , dar pe langa o captura frumoasa au mai fost si doua ratate. ...doua zile mai tarziu , iar pe balta , insa crapul s-a lasat mult asteptat , am pus totul pe seama presiunii scazute , urma sa vina ploaia.Totusi a meritat asteptarea!
Desi imaginea nu e de foarte buna calitate , caci am facut-o cu un telefon mobil (nu prea performant!) , totusi crapul a fost dintre cei mai frumosi , aprox 7 kg.

3 comentarii:

Paddy Pike spunea...

They are a couple of great commons,
Well done on the capture,
,,,Paddy,,,

cristi timisoara spunea...

foarte multumit de acest loc! cand am vazut balta cat este de mica...am avut tot felu de ganduri...ca merg degeaba.dar dupa prima captura mi-am schimbat parerea! sper sa revin curand pentru o noua partida de pescuit

Alfi spunea...

Merci pentru apreciere Cristi !
Ma bucur ca ti-a placut la balta noastra.
Si sa sti ca sentimentul este reciproc in sensul ca si mie mi-a placut modul in care v-ati comportat cu pestii cand au ajuns pe mal,m-am comvins ca nu esti ,,killer,, de pesti ,asadar te asteptam cu drag.
Ciao.

create your own banner at mybannermaker.com!