In loc de introducere...

** Balta Otvesti,pescaria care contine toate ingredientele,pentru ,,masa festiva,, a pescarului pasionat.

**O diversitate piscicola,pentru care cu greu se poate gasi un termen de comparatie,cu o ,,viata de noapte,, care ar putea purta eticheta ,,Balta care nu doarme niciodata,,!

**Pescaria Otvesti,poate satisface toate gusturile,de la cele mai putin pretentioase,pana la cele mai exigente,indiferent de durata vizitei,Baltile de la Otvesti,vor avea intotdeauna ceva de oferit!

**Sa savuram satisfactiile oferite de cea mai nobila pasiune.


duminică, 14 noiembrie 2010

O alta zi ,alte capturi frumoase...

Ieri am fost la pescuit,...tot la Otvesti,dar la balta 1, Alina ne-a invitat la pescuit la balta 2 si ne-a comunicat ca balta a fost populata cu pesti extra,.....dar se stie cum e cu pescarii.....laudarosi si mincinosi,infine,nu m-am dus,am prins noi vreo 5 crapi dar tot asa la 3 kg ,iar pe Alina am tot vazut-o alergand la balta 2,ca cei de acolo au strigat-o ca au capturi mari si sa le faca poze,la una am asistat si eu......aaaaaa m-am gandit ,dar ce mie nu mi-ar surade un crap de 7-8 kg???
N-am mai rezistat!!!Azi pe la orele 10.00-11.00 am sunat-o si ne-am echipat rapid .....TAI-O ,la balta cu noi!!!
Si desi tarziu,dar am prins!

2 comentarii:

Paddy Pike spunea...

Ele sunt bune solide bucăţi de crap,
Bine făcut,
,,,Paddy,,,

Alfi spunea...

Asa este Paddy,sunt intradevar niste ,,bucati,, mari si frumoase.
Merci pentru comentariu.

create your own banner at mybannermaker.com!