In loc de introducere...

** Balta Otvesti,pescaria care contine toate ingredientele,pentru ,,masa festiva,, a pescarului pasionat.

**O diversitate piscicola,pentru care cu greu se poate gasi un termen de comparatie,cu o ,,viata de noapte,, care ar putea purta eticheta ,,Balta care nu doarme niciodata,,!

**Pescaria Otvesti,poate satisface toate gusturile,de la cele mai putin pretentioase,pana la cele mai exigente,indiferent de durata vizitei,Baltile de la Otvesti,vor avea intotdeauna ceva de oferit!

**Sa savuram satisfactiile oferite de cea mai nobila pasiune.


luni, 12 martie 2012

Duminica pe malul lacului.



Desi vremea era urata si statea sa ploua,am decis totusi sa petrec catva timp pe malul lacului,asa ca mi-am luat lansetele ,mi-am ,,chemat cainii,, si m-am instalat.Am momit putin locul si am incercat in prima faza sa dau cu...
porumb...insa nici o sansa,iar la lanseta pe care am instalatia cu pluta,am pus si o rama,dar degeaba!
Ei intr-un final am decis sa dau cu bile si peleti,iar bilele s-au dovedit a fi ,,number one,, !
La peleti am avut cateva incercari anemice ,insa fara succes la final,dar totusi inclin sa cred ca peletii pe care i-am folosit nu erau potriviti pentru aceasta perioada,deoarece sunt cu aroma dulce,de capsuni si tutti frutti,spre deosebire de bilele folosite,care au o aroma de carne...
In final am capturat 2 crapi,dar spre rusinea mea,am uitat sa-mi aduc si salteaua de primire,asa ca nici nu i-am scos pe mal sa-i trag in poza,din aceasta cauza...





Niciun comentariu:

create your own banner at mybannermaker.com!