In loc de introducere...

** Balta Otvesti,pescaria care contine toate ingredientele,pentru ,,masa festiva,, a pescarului pasionat.

**O diversitate piscicola,pentru care cu greu se poate gasi un termen de comparatie,cu o ,,viata de noapte,, care ar putea purta eticheta ,,Balta care nu doarme niciodata,,!

**Pescaria Otvesti,poate satisface toate gusturile,de la cele mai putin pretentioase,pana la cele mai exigente,indiferent de durata vizitei,Baltile de la Otvesti,vor avea intotdeauna ceva de oferit!

**Sa savuram satisfactiile oferite de cea mai nobila pasiune.


duminică, 18 martie 2012

O duminica cu foarte mult vant,dar si bogata in capturi!



O duminica in care temperatura din termometre,a aratat 26*C,deci o zi numai buna de iesit pe malul lacului.
Dimineata,m-am trezit cu noaptea in cap stiind ca s-au anuntat  pescarii ca ajung devreme,asa ca m-am postat la poarta...
de acces,pe post de usier,caci oamenii(cum au promis) au ajuns pe la orele 6:15 si cam cu ,,poarta,, m-am distrat eu cam pana la orele 9:00(cand au ajuns si ultimi pescari anuntati).
Ei...deabea dupa toate acestea,am apucat si eu sa beau cafeaua mult ravnita,(caci primi au fost tot pescarii,pai nu?);asa deci dupa cafele si energizante,baietii au inceput sa treaca si la lucruri mai serioase(adica la prins peste) iar trupa de pescari din Lugoj,a facut o demonstratie de ,,cum se prind crapii,, pe cinste,dovada fiind cei 10 crapi capturati.
In postarea de fata,am doar cateva imagini de la partida de pescuit de astazi,insa(ca de obicei) am promisiunea ,,fotografului,, ca voi primi si celelalte poze prin intermediul e-mail-ului!











Niciun comentariu:

create your own banner at mybannermaker.com!