In loc de introducere...

** Balta Otvesti,pescaria care contine toate ingredientele,pentru ,,masa festiva,, a pescarului pasionat.

**O diversitate piscicola,pentru care cu greu se poate gasi un termen de comparatie,cu o ,,viata de noapte,, care ar putea purta eticheta ,,Balta care nu doarme niciodata,,!

**Pescaria Otvesti,poate satisface toate gusturile,de la cele mai putin pretentioase,pana la cele mai exigente,indiferent de durata vizitei,Baltile de la Otvesti,vor avea intotdeauna ceva de oferit!

**Sa savuram satisfactiile oferite de cea mai nobila pasiune.


miercuri, 18 aprilie 2012

Capturi de crap duminica de paste !


Chiar duminica,de paste,in ciuda vremi urate,m-am gandit ca ar fi o ocazie buna pentru relaxare,sarbatorind in stilul meu,adica facand o partida de pescuit.
Zis si facut! Asa ca mi-am ,, strans jucariile ,, si
m-am instalat pe malul lacului,doar eu si catelusii mei.
Nu am stat degeaba,am avut captura chiar in primele 10 minute de la prima lansare.Pe parcurs,am schimbat momeala si m-am gandit sa-i prind doar pe cei mari,asa ca am pregatit un carlig cu ,, hair-rig ,,(fir de par),pe care am pus cate 2 bile de 22 mm si foarte bine am facut pentru ca am reusit sa pacalesc niste barosani...evident ca nu pe cei mai mari,inca nu detin eu recordul ,, balta otvesti ,, dar am fost multumita si asa.






Am incercat mai multe feluri de bile si porumb,dar pana la urma am ramas la bilele solubile,cu aroma de ficat.


Din pacate nemaifiind nimeni pe malul lacului,a trebuit sa-mi fac pozele singura,pozitionand camera la loc fix,de aceea sunt facute in acelasi loc.

Niciun comentariu:

create your own banner at mybannermaker.com!